luni, 16 noiembrie 2015

Fulare tip guler si fulare tricotate

Fularele, alături de fesuri și căciuli sunt accesorii esentiale si de nelipsit in sezonul rece.  Sunt calduroase, stylish si confortabile. Daca iti alegi si modelul potrivit de fular, atunci cu siguranta acesta iti poate complimenta garderoba de toamna/iarna sau o poate chiar transforma. Fii atenta la tendinte si la ce se poarta sezonul acesta. Alege culori care sa iti scoata in evidenta tenul si sa se potriveasca cu culoarea pielii tale.

Pe langa faptul ca sunt accesorii esentiale, fularele sunt si niste accesorii implementate in industria fashion in maniere versatile, capabile de a ne conferi un look modern.

Iata cele mai recente tendinte in materie de fulare pentru sezonul toamna/iarna 2015-2016:


Fularele infasurate in jurul gatului sunt foarte cautate sezonul acesta. Sunt foarte confortabile si arata bine, putand astfel a-ti reimprospata peisajul cenusiu specific iernii.
Alege nuante vii pentru un look chic sau pasteluri pentru o tinuta mai eleganta.


Fularele tricotate. Ironic sau nu, cand eram  mica fugeam de caciulile, puloverele sau fularele tricotate. Ei bine, acum imi plac si nu ratez ocazia sa imi cumpar un element vestimentar tricotat.


Vesta de blana a facut senzatie toamna aceasta. In grupul meu de prieteni cel putin 5 persoane si-au achizitionat in octombrie cate o vesta de blana. Si eu am una neagra, de la Stradivarius. Anul acesta se poarta gulerele din blana, asa ca nu trebuie sa ratati acest trend. Sunt moi, pufoase si pe langa aceste lucruri sunt foarte chic si calduroase. Abia astept sa imi achizitionez si eu unul.



Voi aveti vreun model in garderoba voastra? Care va place cel mai mult?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu