vineri, 16 octombrie 2015

Tinute cu geci de dama, botine cu toc gros si jeansii skinny.

Este sezonul in care se poarta haine calduroase, prin urmare m-am gandit la un articol despre geci de dama, modele de geci dama iarna 2018. Pentru ca am citit un articol despre botinele cu toc gros in care autoarea a pus accent pe faptul ca  acestea sunt in mare parte o incaltaminte eleganta m-am decis sa scriu si eu un articol, ca o opozitie fata de parerea respectivei si sa adaug faptul ca acestea pot fi la fel de bine purtate la tinutele casual sau chiar cu tenta sport. 

Eu le vad asociate foarte bine, poate cel mai bine cu jeansii skinny. Pe langa faptul ca se pastreaza in topurile preferintelor marilor designeri, deci sunt la moda acestea au un mare avantaj si anume: sunt foarte, foarte comode datorita grosimii tocului  si in plus, sunt foarte versatile putand fi purtate atat ziua, la birou, la tinute casual sau la intalnirile formale, cat si seara, la o iesire cu prietenii sau la o cina festiva.

Personal cred ca, cea mai buna combinatie pe care o puteti face este aceea in care alaturati acestor botine o pereche de jeansi skinny, un top si o jacheta din piele sau un pulover oversized.

De obicei, eu aleg sa port botine din piele pe care le asortez cu jeansi si o camasa peste care adaug o geaca de dama din piele (exact ca in prima imagine). Plus nelipsita geanta maxi. Ma simt foarte confortabila in acest gen de tinuta si este fara doar si poate stilul care ma caracterizeaza.












Si cum sezonul rece se apropie, cel mai bun mod de a asorta botinele va fi cu siguranta asortarea cu geci de dama pentru iarna.
Alege dintre numeroasele modele de geci de iarna calduroase, lungi sau scurte in functie de preferintele tale. Eu prefer gecile pana la genunchi, cu gluga cu blanita si matlasate sau captusite la interior cu puf. Confortul termic oferit de acest tip de geci este de neegalat.
Prefer gecile de dama in culori inchise. Sezonul acesta am ales o geaca visinie pentru ca am vazut ca este la moda aceasta culoare.
O port cu botine negre sau gri inchis si cu toc gros si nu foarte inalt. Ador stilul lejer oferit de o astfel de tinuta.
 
Voua cum va place sa purtati botinele cu toc gros? Le preferati in tinute elegante sau in cele casual?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu